9 Nisan 2012 Pazartesi

KONSER ONCESI VE SOUNDCHECK

Herkese Merhaba!!!
Paris konserdinde yasadiklarimi sizlerle paylasmak istedim. Benim hem soundcheck biletim hemde E section dan seating biletim vardi. Ben normalde cuma gunu oglen 2 gibi gitmeyi dusunurken sabah twitter da okuduklarimdan sonra 10.30 gibi konser alanina vardim. Bizim soundcheck sirasinda 40-50 kisi vardi. Diger siralarda toplamda herhalde 1000 kisi falan vardi. Beklerken konserde kullanilacak bannerlar dagitildi. 
Souncheck bileti olanlar 3 de iceri alinmaya baslanacak ve 4 ile 4.30 arasi ise soundcheck gerceklesecekti. Ama tabiiki oyle olmadi.




 Saat 3.30 gibi security den gecmeye baslandi. Security den gectikten sonra soundcheck gerceklesecek olan cekilis icin hepimize karisik olarak numaralar verildi. Cekilisde 7 kisi hediye 2 kiside backstage hakki kazanacakti. Benim 230'du. Bu arada siradayken Rus elflerle kaynastim. Konserde her ulkeden insan vardi. Benim gorduklerim Ingiltere, Rusya, Japonya, Ispanya,Italya, Almanya , Polonya, Isvec gibi ulkelerden gelmislerdi. Yukardaki resimde security den gectikten sonra iceri girmeden olusan sirayi goruyorusunuz. Benim arkamdan onumdekinin 4 kati kadar olan bir sira daha vardi.
 Siradayken bizi hep Kore kanali cekti. Hatta livenation calisanlari hep sarki soylettirdiler. Saat 4.30 gibi yavas yavas iceri alinmaya baslandik. Hepimizi section O ve E ye oturtular. Fotograf cekmenin yasak oldugu soylendi. Ama tabii ben hemen etrfaimi kontrol edip ilk once iphone la sonra baktim kimse yok makinemle bir kac fotograf cektim. Ama 5 fotografdan sonra security beni gordu ve yanima gelip makinemi cantama koydurttu.



 Soundcheck sirasinca en cok Leeteuk her zaman oldugu gibi fan service gerceklestirdi. Siwon ve Eunhyuk icin dogumgunu sarkilari soylendi.
Sira cekilise gelince herkes heyecan icindeydi. 300-400 kisiden sadece 9 kisi birseyler kazanacakti. Leeteuk cekilisden once Siwon ve Eunhyuk un cektigi numaralara sahip kislerim backstage girecegini soyledi. Numarlar cekilirken hep ilk once kucuk numaralar cikti. Sonra Shindong ve Eunhyuk ellerini kavanozun ayni yerine ve dibine dogru daldirdi. Ilk Sindong numarasini gosterdi ve INANILMAZ  bir sekilde 230 u yani benim  numarami cekmisdi. Birden kal geldi ve ruslar bana sana cikti git sahneye dogru diyolardi. Tam o sirada Eunhyuk numarasini okuyunca hadi canim oldum cunku 236 yi secmisti. Neyse soku atlatip sahenenin dibine elinde hediyeler olan calisanin yanina gittim. Daha diger kisiler yanima gelmemislerdi ve calisanda tum numaralarin sahneden ona verilmesini bekliyordu.
Ben onunla beklerken kolumu atsam Eunhyuk ayakkabisina dokunacak sekilde yakinda duruyordum.
Yakindan cok yakisikli ve teni extreme beyaz ayni porselen bebekler gibi. Ona birkac dakikda boyunca agzim sulanarak kafam yukarda seyrettim. Yanindada Shindong duruyordu. Singdong gayet kilo olarak normal bir insan ve fotografglardan daha yakisikli.
Zaten ilk hepsini gordugumde digerileri resimlerde ne goruyorsaniz o. Ama Shingdong ve Eunhyuk kesinlikle fotojenik degiller cunku normal halleri cok daha yakisikli.
Asagidaki resimde benimle beraber 7 kisiye cikan hediyeleri goruyorsunuz. SS4 konser esyalarini diger konserlerdeki gibi satmadiklari icin gercekten bunlar guzel bir hediye oldu.
 Soundcheck giren herkese altta gormus oldugunuz posterler dagitildi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder